lördag 28 augusti 2010

I was made for lovin' you

Fan alltså. Nej. Det var INTE kickass igår. Det kan jag inte påstå. Det var askul på förfesten, vi spelade spel, surrade och lyssnade på musik. Riktigt kul. Sen gick vi till Bränna. Redan när vi kommer efter cykelbanan ser det dött ut och när vi kommer dit så ser vi att det verkligen ÄR dött. Var typ gamlingar. Nog hade jag väntat mig mer av Boden, vad fan!! Nä så där blev jag inte långvarig. Efter att ha blivit uppraggad av en moderat ("Kom till mig på fööööörfest imorn, jag kommer ha champaaaagne!") så blev jag less och gick till Frasses. Tryckte en burgare (tredje för dagen) och gick hem. Vaknar upp gör jag här i vardagsrummet och i sovrummet ligger ett krossat glas på golvet. Nej. Helvete vad inte värt det. Mina favoritglas och jag hade sett framemot att få sova ut riktigt ordentligt, men inte fan gör man ju det på soffan!?

Inte värt. Så ovärt. Men jag fick en shot av Hanna på Bränna iaf, tur var väl det. Annars hade jag säkert frusit ihjäl på vägen hem också.

För den som undrar så; ja jag rökte igår. Feströka = ok. Röka en om dagen övriga dagar= ok. Japp. Så är det. Jag vet att totalt förbjuda något ger bara motsatt effekt. Så då tillåter jag mig EN om dagen tills det att även den känns så totalt onödig att jag slutar även med den. För den där EN om dagen är en viktig jävel vill jag lova. Jag har en konstig relation till cigg, jag vet. Ni behöver inte säga något.

Nä nu ska jag fan röja undan här och vika undan tvätt osv. Kul lördag. Men ikväll taggar vi om för BODDAN! Fan vad kul!

Ajöken möken

Inga kommentarer: