lördag 17 juli 2010

Uprising

Haft en rolig dag idag. Trots allt. Jag var på promenad med Lina, sen hem o käka middag och sedan iväg till Elin o Robin. Vi satt väl still en halvtimma, sen blev vi rastlösa och gick på en promenad. Riktigt härligt! En riktig sommarkväll, så jävla härligt att ha semester!!

Jag har faktiskt ångest just nu. Ångest för jag tycker om någon jag inte borde tycka om och som tycker jag är världens vidrigaste människa typ. Vilket jag kanske är också? Det är nog rätt befogat.
Hur som helst känns det inte bra det här; inte alls. Känns om att jag ska till giljotinen vilken sekund som helst. Eller ja, vad vet väl jag egentligen; jag kan ju bara spekulera hur det kändes. Men som jag kan tänka mig att det känns. Avrättning liksom. Hur kul kan det vara egentligen? Om man tänker efter?

Jag brukar inte ångra saker; det gör jag inte nu heller. Bara att jag tillät mig själv att falla så djupt. Igen. Återigen. Fan också.

Imorgon blir en bra dag. Då är det fest. Då ska jag ha roligt och inte tänka på D I G som har ockuperat min hjärna de senaste veckorna (?) typ.
Då ska jag fan ha roligt. Så jävla kul ska jag ha!!

Inga kommentarer: