lördag 17 juli 2010

Tagga för fest!

Ja, ni undrar säkert lika mycket som jag hur i hela fridens dagar den här slitna bruden kommer vara taggad för fest inom ett par timmar? Ja. Frågan är ju. Jag är ändå jävligt taggad, även om det inte syns! Trots att jag bara sovit ett par timmar i natt så ser jag framemot fest jävligt mycket! Dock är det långt kvar innan jag ens är halvredo för party. Jag måste duscha, fixa håret, sminka mig.. ja ni vet allt det där. Äta middag måste jag också göra. Har precis ätit lite frukost/lunch så det blir nog inte aktuellt än på ett tag med middag. Men så småningom!
Den här festen har vi ändå sett framemot i över en månad så nu jävlar ska det bli party och vi ska ha kul. Fyfan vad kul jag ska ha. Det är det enda målet med kvällen. Ha förjävla roligt alltså. Bli full som ett satans ägg och ha riktigt roligt. Ska inte tänka på någonting annat än att bara befinna mig i tid och rum. Det blir nog jättebra!

Har hämtat mina kanonfina affischer nu. Perfekt. Fan vad perfekt. Det kommer bli så jävla fint så ni förstår inte hur fint det kommer bli! Helt jävla perfekt. Jag vet precis vars jag ska ha allting och det kommer bli awesome!

Om jag ska bädda sängen då.. har vädrat sängkläderna så gott det gick; de hade en tendens att bara blåsa ner hela tiden, men lite vädrade blev de nog allt.

Ajöken möken!

Inga kommentarer: