tisdag 6 juli 2010

Undisclosed Desires

Åhfyfan vad trött jag är. Galet.

Jobbade på idag, trots värmen. Trodde inte det skulle vara så jävla varmt idag som det var. Tog jeans på mig och det kan jag säga att jag ångrade ganska snabbt alltså. Jag och Linda var hit på lunchen och satt på ballen ett tag. Fan vad skönt det var alltså, men det var förjeffla varmt. Smart som jag är så bytte jag aldrig om heller. Bra jobbat. Ayah. Hade fläkten inne på mitt rum på max så det blev ändå inte så vansinnigt varmt. Men hade hellre legat och stekt på en härlig strand någerst. Men nästa vecka, då jävlar är det fan bara att det är fint väder! Åh. Så härligt, tre arbetsdagar kvar! Fantastiskt!

Dadde var förbi en sväng här idag och käkade middag. Kollade på Bröllopsfotografen. Jag kan inte säga att jag är bortskämd med besök från min äldsta lillebror. Inte alls. Men det var roligt att han ville träffa sin gamla syrra. Haha.
Ska väl åka till Fagge en sväng här i veckan också, softa lite på altanen. Resten av familjen är på semester och sist jag pratade med morsan var de någonstans kring Kalmar-trakten. Inte alls avis... nejnej. Fyfan vad härligt. Pratade med henne i söndags också och då hade de 30 grader varmt och klockan var då kring 19. Fast så varmt har vi nog här just nu. Eller inte 30 kanske, men 25 iaf. Galet jävla härligt! Äntligen börjar sommaren komma! Lagom till min semester ;)! HIH.

Ikväll vankas det fotboll för hela köret. Nästan så jag funderar på att gå till Korren och köpa folkis. Öl och fotboll går liksom hand i hand. Passar väldigt bra tillsammans ;) Men struntar nog i det eftersom det HAR hänt att jag blivit både lite fuller och bakis av folköl. Det är bra jobbat tycker jag. Jag slutar aldrig någonsin förvåna mig själv. Fast det är väl lite charmigt i sig kanske? Vad vet väl jag..

Ha de!
Ajöken möken

Inga kommentarer: