onsdag 7 juli 2010

Lär känna mig lite bättre!

1. Det första du tvättar i duschen?
Känner väl först med händerna om det är lagom varmt och sen.. armarna och armhålorna tror jag nog? Haha. Har aldrig reflekterat över det..
2. Gillar du kaffe?
Jaa!
3. Hur mår du just NU?
Känner mig väldigt hängig och trött. Hungrig också. Så det var väl inte så jättetoppen kanske? :P
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Hehe
5. Berätta om din senaste dröm.
Var inte en pleasant one ska jag säga. Hade ångest när jag vaknade.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Tacos, ja. Det kan man ju ändå variera rätt mycket och ändå kalla det tacos ;)
7. Vad vill du ha just nu?
Semester och en frisk hals .
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Nej, jag har för kort tålamod.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Både och ;P
10. Använder du smileys?
Jo på Internet och när jag sms;ar.
11. Har du träffat någon kändis?
Jag har sett, inte träffat :P Träffa någon räknar jag som att man pratar?
12. Gillar du keso?
Ja så jävla gott!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Mode's underbara Undisclosed desires.
14. Hur många länder har du besökt?
Finland, Norge o Turkiet :P
15. Är dina föräldrar stränga?
Nja. Inte direkt. Dom är rätt soft faktiskt. Men dom litar väl på att vi har omdöme nog att fatta vettiga beslut själva.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
JA fyfan vad kul!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Hm. Mitt rum? Min lägenhet? Jo, min "kristallkrona" och smycken som ligger framme ;) BLING BLING
18. Brukar du hyra film?
Det händer ibland.
19. Var kommer du vara på lördag?
Inte den blekaste. Hemma och kurera mig förmodligen.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Inte det, men jag minns att jag var på skolan när det hände.
22. Vad åt du till lunch?
Har inte kommit så långt ännu.
23. Har du lockigt hår?
I wish!
24. När grät du senast?
I förrgår när jag såg "Farsan", hans kompis var tvungen att avliva sin hund. Då blev jag ledsen.
25. Har du gått in i en vägg någongång?
Jo. Flera gånger :P
26. Favoritårstid?
Sommar!
27. Vem höll du senast i handen?
;)
28. Sover du med TVn på?
Nej, jag hatar det :P Sen har jag faktiskt ingen tv i sovrummet..
29. Tycker du att du är gammal?
Ibland får jag akuta åldersnojjor..
30. Är du mörkrädd?
Ja faktiskt.
31. Gillar du ditt liv just nu?
Ja absolut!
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Har inget badkar så det blir svårt!
33. Har du bra syn?
Nej inte direkt.. Men inte askass heller. Mittemellan i det lilla landet lagom.
34. Var är dina föräldrar just nu?
På semester, förmodligen befinner de sig i Skåne någonstans.
35. Vad har du på dig just nu?
Mjukisar, t-shirt, sjal och strumpor. Täcke ovanpå det.
36. Vad var det senaste du köpte?
Bröd, mjölk, fil och müsli.
37. Hatar du mer än 3 personer?
Jag hatar inte folk, jag bara ogillar väldigt mycket ;)
38. Använder du sushipinnar?
Icke sa nicke.
40. Äger du ett vapen?
Nein. Eller ptja, köksknivarna kan ju onekligen användas som ett?
41. Gillar du ditt hår?
Mnjo. 'Lite slitet. Men det duger.
42. Gillar du dig själv?
Jadå.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Mamma helt klart.
44. Hur ofta använder du MSN?
Varje dag mer eller mindre.

Inga kommentarer: