måndag 5 juli 2010

En plats i solen


Fan vad jag älskar Kents nya album. Helt fantastiskt!

Måndag idag och det gick förvånansvärt bra alltså. Har sovit typ tre timmar i natt så det var lite trögt att kliva upp imorse, men det gick väl det med antar jag. Värre var det på jobbet. Var helt lost, gick in i hörnen och funderade i vilket land Paris ligger i och om Genève är ett eget land. Galet. Haha. Men sån blir jag om jag har sovit alldeles för lite. Är inte en människa, går bara omkring som en zombie, eller om man ens kan kalla mig zombie. Levande är jag då inte. Det visar verkligen hur mycket jag behöver min sömn. Hehe.

Nä men det gick som sagt bra ändå, dagen gick fort och bra. Känns jävligt nice. Hoppas hela veckan fortsätter så; för nu är det bara FYRA arbetsdagar kvar till semester. Så skönt! Ska försöka flirta till mig så jag får jobba halvdag på fredag också. Vore riktigt skönt! Så man får en extra semesterdag. Känns faktiskt som det om man jobbar halvdag. Hela dagen är ju kvar?! Så jäkla skönt.

Längtar så sjukligt mycket till semester! Bara slappaaaaaaa och göra vad jag känner för. Sova länge och kanske kanske kanske vakna tidigt någon dag så man hinner njuta av ledigheten också..
Åh vad jag älskar livet just nu. JAG ÄLSKAR LIVET. Fyfan vad bra! Haha.


Nä nu ska jag fortsätta med maten!

Ha de!
Ajöken möken

Inga kommentarer: