onsdag 7 juli 2010

Once a failure, always a retard

Fan vilken värdelös dag. Hojja. Har legat på soffan hela jävla dagen och varit rastlös. Jag har varit nervös, pirrig och samtidigt jävligt besviken. Besviken och ingenting annat. Men någonstans får jag nog allt skylla mig själv; jag visste att det var en risk. Ändå slängde jag mig in i det utan att blinka. Släppte alla hämningar. Kastade mig ut i det okända, med möjligheten att det skulle bli en riktigt hårt fall. Vilket det visade sig vara. Men det är bara att bita ihop. Klart jag är besviken, men som sagt; någonstans var jag ändå beredd på att det skulle bli just precis så här.

Ayah. Whatever. Nu ska jag sätta på mig på ballen och läsa en av mina nya böcker. Jag tar mig in i kärlekens värld. Om än den fiktiva; men det får väl duga tills vidare.

Aouch.

Inga kommentarer: