lördag 10 juli 2010

Från kylan in i värmen

Fan vad mycket som har hänt bara under ett par dygn. Jag är helt färdig i skallen. Det ena med det sjunde och även det nittioandra och även sjuttiofjärde. Det har varit galet. Har inte jobbat sen i onsdags f.m eftersom min hals har varit helt konstig, har känts som att mina halsmandlar varit som pingisbollar och spottat upp en massa slem. Det var precis det ni ville veta va? ;) Men så ere. Nu börjar det släppa, de är inte lika svullna men nu börjar jag få en väldigt irriterande hosta istället. Sån där jobbig jävla rethosta, samt konstant upphostande av slembollar på samma gång. Väldigt mysigt.

Nä, det har varit jävligt bra och ändå jävligt dåligt, konstigt och förvirrande dagar måste jag säga. Som en jävla film alltså som bara pågår och pågår.. vet aldrig när den slutar, om den slutar. Men jag vet att jag inte vill att det ska sluta. Vill bara vakna som jag gjorde i natt och känna dig hålla om mig. Jag älskar det. Din varma kropp som kramar min. Känna dina andetag.


Du är bättre än du vet
Mycket större än du vet
Men det klär dig att du tvivlar på din duglighet
Det gör man där vi kommer från
jag förstår dig bättre
Vill du nåt så vet du vart jag finns

Äsch. Nu drar jag till Elin.

.. jo juste: JAG HAR SEMESTER NU! Fyra veckor! Capish!! ;)

Inga kommentarer: