onsdag 14 juli 2010

99 problems


Dessa affischer har jag beställt. Samtliga ska givetvis ramas in! Pulp Fiction ska jag ha i köket, Bob Dylan tavlorna i vardagsrummet och katten ska vara i sovrummet. Kommer bli kanonfint det där!

Åh nu har jag fan bestämt mig för att det får vara nog. Jag ska fan inte behöva supa ner mig varenda dag på semestern bara för att EN person är en idiot. Nej. Så fungerar det inte. Så nu har jag bestämt mig för att njuta av min semester och strunta i resten. Så var det med det. Enkelt.

Så imorgon hoppas jag på kanonväder för är det kanonväder så drar jag till Aldersjön. Sen på eftermiddagen blir det handling på Storheden med Elin och Robin. Gäller att hålla sig sysselsatt. Som alltid när sånt här händer och det blir såhär. Gäller att hålla igång. Inte bara tycka synd om sig själv. Jag har varit så; men nu de senaste månaderna har detta förändrats och nu känner jag att jag börjar falla ner i den där dåliga gropen igen. Så nu är det bara UPP OCH STÅ lilla blå. Jag ska fan inte gråta bort min värdefulla semester! Så var det med det.

Med start ikväll; disk, tvätt och städ står på schemat!

Ajöken möken

Lyssnar på den här låten.

How can you let me watch you sleep,
Then break my dreams the way you do?
How can I have got in so deep?
Why did I fall in love with you?

. Just därför måste jag släppa det.

Inga kommentarer: