tisdag 13 juli 2010

Minimalen

Det är såhär man ser ut efter en dag på Ikea och en dag av besvikelser, ångest och en jävla massa ilska. Inte fan orkar man engagera sig när det klockan närmar sig läggdags och man vet att det snart är försent? Nej. Icke. På med långobarderna och bort med sminket bara. Partytofflor på. Fram med groggen. Här ska chillas.

Hittade en hel del bra grejer på Ikea; vitlökspress, kastrull, skålar, tavelramar (äntligen!), två blommor, bedset, doftljus, galgar och en lampa till sovrummet. Perfekt! Kanske lite mer än vad jag letade efter men ändå bra grejer. Saker som jag har saknat lite faktiskt. Sängkläder går väl att diskutera (JAG VET MAMMA) men det är alltid härligt med nya fräscha sängkläder. Eller hur? Så värt det! Haha.

Nä fan. Det här blir en chill kväll. Jag ska dricka upp resten av vodkan, totalt blir det ca två groggar, sen gå och lägga mig. Sommaralkis, javisst! Men jag får väl köra en kur antabus sen när de här fyra veckorna har passerat. Så var det löst då.

Ajöken möken

Inga kommentarer: