måndag 7 juni 2010

vojne vojne

Fina Fia-fjutt och Rasmus

Kära någon vilken rolig helg! Helt awesome.
Veckan gick bara finnemang, jobbade på som en tok och fick en himla massa gjort! Det var roligt att jobba igen. Jag hatar när jag har en sån där vecka när ingenting är roligt, för jag VET att jag egentligen älskar mitt jobb. Får så dåligt samvete när jag sen inte får så mycket gjort, i brist på motivation. Men det blev ändring på det. Poff sa det så var veckan över! Underbart.
I fredags var jag hem till Fagge en sväng och käkade middag, sen lallade jag hemåt. Ställde in mig på en lugn och tidig kväll, men det slutade med en liten förfest hos Elin och Robin, Malin var där också. Riktigt trevligt, bara sitta och surra och flumma. Precis som förut!
Sov ut riktigt ordentligt på lördagen. Gick på stan med Elin en sväng, köpte en klänning, leggins och en kofta (något liknande). Lite mer än vad jag tänkte mig, men måste ju få unna sig ibland!
Sen gick vi till Fia och Rasmus en stund, sen vidare till Elin och Robin igen. Slappade där ett tag, sen vidare till Kvarnängen där det vankades balfotografering! Åhh vad fin lilla Fia fjutt var! (och Rasmus såklart!) Blev alldeles gråtmild, haha. Jag är så blödig att det är pinsamt. Grinar för minsta lilla.. hojja! Var så stolt över lilla Fia-fjutt som sytt sin klänning själv! Så duktig.
Sen var det bara att dra hemåt och börja fixa för kvällens bravader som väntade. Blev en riktigt trevlig kväll! Blev dock inte så sent, gick väl o la oss kring ett kanske? Haha.
Hela gårdagen spenderades i sängen. Inte så lätt att mökla sig upp när man har en schnygging där ju!? Nä. Blev några rökpauser och dricka-vatten-pauser. Annars sov vi fan hela dagen alltså. Klev upp kring halv 7 (PÅ KVÄLLEN).... haha. Men man ska väl ha såna dagar också antar jag? ;)

Kan inte säga att jag är trött idag, verkligen inte. Även fast jag var vaken till halv tolv sen.. men hade ju sovit hela dagen så jag hade väl fått ordentligt med vila i alla fall. Har typ träningsvärk efter att ha legat för länge i sängen.. Vilket i-landsproblem.. :P

Näe, nu ska jag försöka plocka undan alla jävla burkar och flaskor här.. luktar fylla i hela lägenheten. MYYYYYYS.

Ajöken möken !

Inga kommentarer: