söndag 2 maj 2010

Fyfan vilken fantastiskt rolig helg jag har haft! Helt jävla insane alltså.
På fredagen var jag på monster-fest hos Polly i hans lilla etta. Vi var säkert 20 pers kanske? Jävligt roligt, fyfan alltså! Gick hem rätt tidigt då det blev lite mycket alkohol för mig. Innan jag började flumma och vara odräglig så gick jag helt enkelt hem. Great Success! Jag lär mig!
Petter kom dit också med hans polare. Fan vad skönt det var att se honom igen. Även om vi båda var fulla så var det riktigt roligt. Förvånansvärt lätt och avspänt. Men det kan väl ha att göra med alkoholen antar jag. Men jag var rädd för att stöta på Petter i såna här sammanhang (fest dvs) och rädd att det skulle bli väldigt konstigt. Men det blev det inte, tvärtom! Riktigt roligt. Kul att träffa hans polare också, som jag av förklarliga skäl inte heller träffat på länge =)

Igår mådde jag inte alltför jävla bra alltså, det kan jag inte säga. Baksmällan släppte någonstans vid tre-fyra tiden. Så då var det bara att svida om och bege sig till Elin och Robin för att sedan dra vidare till en av Robins polare. Det blev en galet rolig kväll. Helt sjukt. Vi sjöng Singstar och flummade på som fan. Riktigt lyckat! Kring tolv-halv ett drog vi in till stan (polaren bodde på Torpis) och gick på krogen. Ja, vad ska man säga om Lotus (det var första gången jag var där..). Det var okej. Musiken var riktigt kass.. fyfan alltså. Fast vi dansade ändå! Riktigt galet roligt att vara "ute i svängen igen". Men man märkte att det var Valborg i fredags, det var inte många där.. förutom "standard-gästerna" ;)
När vi tröttnade gick vi vidare till Rönkan och tröck en fantastiskt underbart god burgare. Fyfan vad killer det är när man är full. Haha. Det är ju helt underbart!! Sen skiljdes vi åt och jag gick hem o sov. Fan vad färdig jag var. Klockan var väl kring kvart i tre när jag kom i säng.. och det känns nu vill jag lova.
Hade kunnat sova mycket längre än till tolv, men jag vill inte få helt upfuckad dygns-rytm. Så det var lika bra att masa sig upp. Fast det var motigt; eftersom jag också drömde en helt fantastiskt mysig dröm. Jag besitter också den förmågan att jag kan vakna, sen gå och lägga mig igen och tänka på det jag drömde om tidigare och sedan "fortsätta på drömmen". Sjukt va? Men galet härligt såna här gånger. Awh!

Ayah. Trist att jag inte har några bilder, men min kamera har dött. Av någon konstig anledning, inte som att jag använder den särskilt ofta? Men, men. Så ere.

Hoppas ni mår bra, var ett tag sen jag bloggade. Haha. Har inte haft så mycket att säga. Men jag lever iaf och det känns idag vill jag lova. Herrejisses.

Ajöken möken!

1 kommentar:

hanna sa...

nämen nämen, kan du också återgå till dina drömmar? visst är det fantastiskt? :D däremot kan jag ibland ha väldigt svårt att styra bort mina mardrömmar, jag får fan öva upp den biten, haha.

vem är du förresten? jag blir alltid så nyfiken när nya personer kommenterar min blogg :) vad jag förstår är du från boden, iaf av vad jag har lyckats läsa mig till, hehe.