onsdag 5 maj 2010

En månad bakåt - fail
En vecka framåt - success

Har varit singel en månad nu och just idag, just nu, kan jag nog inte vara gladare =)

Älskar livet. Älskar min familj. Mina vänner. Mitt jobb. Absolut mest älskar jag mig själv faktiskt. Även om det låter drygt och egotrippat så måste man älska sig själv och det gör jag just idag. Jag är ju faktiskt rätt awesome om jag tänker efter!
Stark, rolig och riktigt awesome. Jag klarade det här. Allt som har hänt de senaste veckorna klarade jag ju faktiskt av! Inte helt själv givetvis, för vad skulle jag vara utan mina vänner? Men jag måste ta åt mig lite av äran. Såklart måste jag det, för någonstans är det ju ändå upp till mig!
Fan vad jag är glad, jag är så glad och stolt att jag klarade det! Jag gjorde faktiskt det, även om det kändes hopplöst där ett tag. Men jag klarade det med bravur! :D Fantastiskt.

Om en vecka åker jag ner till Stockholm och lever loppan. Fram tills dess ska jag leva loppan på hemmaplan!

FAN VAD LIVET ÄR BRA JUST NU!

2 kommentarer:

Lina sa...

Vad ska du hitta på i vår huvudstad? En kort semester?

Zara sa...

Åhh vad kul att du känner dig gladare =) Man ska Älska sig själv , ingen annan gör det åt en =)EGO får man vara!