tisdag 25 maj 2010

Awesomeness


>Vet inte om det var så awesome egentligen. Det är tämligen trist just nu måste jag erkänna, men det är väl för att jag jämför varenda dag med fredagen. That sucks. Den var verkligen superduper!

Ayah. Det är rätt soft ändå. Har bara varit hemma både igår och idag. Det är fan inte ofta jag kan vara hemma själv utan att bli sällskapssjuk. Galet! Gårdagen spenderade jag på soffan, läste skvallerblaskor och softade bara.
Idag har jag tvättat, inte lika roligt men ack så behövligt! Skönt att ha det bortgjort.

Åhhh vad jag är trött... riktigt trött. Men äter ju som en fågel så det är väl för att jag inte har någon energi... fan Lino, skärpning. Har gått ner 8 kg. Det är mycket på en som är 161,5 cm lång. Behöver inte gå upp allt igen, men kanske 3 iaf. Då har jag nått min trivselvikt. Huvva.. måste verkligen äta. Men jag orkar inte laga mat och jag är inte sugen på nånting annat än typ... vatten. Det är jävligt tragiskt. Tvingade i mig två mackor idag och har precis ätit en apelsin. Tvingade i mig sallad till lunch (alltså med bönor o grejer, så man blir mätt!) och frukt på fikarasterna.
Fan.. jag som brukar kunna äta hur mycket som helst. Vad fan händer!?
Fast iofs, sitter ju stilla typ hela dagarna. Klart man inte blir så hungrig då..

Ayah. Det blir nog bra. Ska börja äta ordentligt och regelbundet igen. Promise. Men bara för min egen skull såklart.

Nä. Nu ska jag runda av här.

Ajöken möken

1 kommentar:

bbn sa...

går ju inte att äta när det är gassande hetta ute, även jag som annars har relativt hög aptit är inte ens hungrig dessa dagar, nu har det ju dock varit skitväder i veckan så man har fått ta igen det litegrann :D