fredag 28 maj 2010

Ale-Ale-Alejaaaaandro!

Söta Moggi som jag ska hämta imorgon och få ha som fosterbarn ett par dagar :D Hihi



ÅH!! GUD förbannat så skönt med heeelg! Den kom inte en dag för tidigt.. har plågat mig igenom hela jävla vecko-aset. Har varit bara terror, terror, terror varenda dag!
Men nu är den öööver och jag är SÅ glad. Sköönt!

Sitter och lyssnar på Lagy GaGa's fantastiska Alejandro och känner mig lite smyg-sugen på party .. men inget sånt blir det i helgen ;) Måste ta det lite piano känner jag och tänka på mig lever. Hehe! Nä, men nästa helg blir det garanterat fest hoppas jag! Nu har jag andra planer ;)

Ikväll blir det bio med de bästa i världen; Fia och Elin! Först ska vi äta middag..!! GÖTT!! Fyfan är utsvulten.. fast egentligen är jag fan fortfarande mätt från gårdagen alltså. Jag och Elin skulle bara hämta ut biobiljetterna men det slutade med en fullfjädrad svullar-kväll. Underbart! Fyfan vad jag garvade, blev hög på socker. Äter ju typ aldrig godis/dricker läsk längre så när jag väl gör det så blir jag som en sockerhög 7-åring. Hahaha askul :D

Nu sitter jag och degar en stund innan det är dags att börja fixa mig i ordning (vilket är ganska snart egentligen.. man är inte alltför fresh efter en dag på jobbet..) och sen börja bege mig mot Elin!

En FANTASTISK helg väntar och jag ska ta den med storm! ;)

Ajöken möken !

Inga kommentarer: