måndag 5 april 2010

Sönd...måndag!!

Det är måndag idag och jag är ledig. Fan vad skönt. Det känns verkligen underbart.

Helgen har varit SÅDÄR verkligen. Inte mer än SÅDÄR. Var på middag hos farmor och farfar på fredag, det var väl som vanligt. På lördag var jag på middag på Fagge, det var väl sådär. Kvällen var (som ni ser nedan) inget vidare. Gårdagen var härlig. Var på promenad och satt och solade på ballen resten av dagen. Polly kom förbi och surrade ett tag också. Så gårdagen var det väl egentligen inge större fel på.
Men jag är så less på alla jävla besvikelser. Förbannade besvikelser. Alltid och ständigt.

Ayah. Hur sjukt det än må låta så ska det bli skönt att komma tillbaka till min fasta punkt; arbetet. Det känns verkligen så just nu. Allt annat känns bara löst och oberäkneligt. Men jobbet har jag kvar ändå. Förhoppningsvis ett tag till.

Ayah. Ska inte gnälla, det är faktiskt inte så dåligt som det låter, mest bara jobbigt. Men det vänder väl snart. Det intalar jag mig själv i alla fall. Då blir det nog så också. Hoppas jag.

Ajöken möken .

Inga kommentarer: