lördag 3 april 2010

United we stand; divided we fall

Värdelösa påskjävel vad jag känner mig uttråkad. Fick jag välja hade jag fan halsat i mig min sjua vodka och gjort något väldigt vågat. Jag hade gått på krogen själv i mina 12-centimeters och dansat arslet av mig. Jag hade vinglat hem och varit så jävla bakis imorgon och mått så jävla dåligt. Samtidigt varit så jävla nöjd över att jag hade så jävla kul kvällen innan. Den där lyckan över baksmällan; då man har gjort något bra liksom. Eller bra, men roligt iaf.

Fast .. som om det skulle ske.
1. Jag har inget att grogga med och att dricka rent är för mig helt uteslutet.
2. 12-centimeters är inte ultimat att klaffsa omkring i snöslask med. Absolut inte i fyllan.
3. Baksmälla är alltid baksmälla och man uppskattar Kvällen med stort K först när den släppt. Har man riktig otur håller den i sig två dagar. (Har hänt.)

Nä det blir en kväll i tristessens tecken för mig. Kanske lika bra eftersom jag ändå är så jävla neggo idag. Har förvisso varit på Fagge och käkat. Men blir så jävla rastlös där. Då sitter jag hellre själv i min lägenhet och har bara allmänt jävla tråkigt.

Jag kanske målar naglarna, tar en lång dusch och rakar benen, kanske till och med är lite ambitiös och målar tånaglarna. Hepp! Så kanske en hel timma har gått. Yey..

Fan så värdelöst.
Glad jävla påsk.

1 kommentar:

Zara sa...

Men Gumman då, du vet att du är alltid välkommen till oss och umgås om du har tråkigt=) Ska ni till svedjan (stugan ) idag? Vi åker dit vid lunch=)