tisdag 20 april 2010

Idag är en dålig dag.
Egentligen har det varit en bra dag, men nu är den dålig. Fan vad jag hatar det här. Min fina lägenhet ser ut som ett jävla bombnedslag och disken möglar (inte riktigt, men är väl bara en tidsfråga..) och tvätten hopar sig. Jag orkar ingenting. Knappt så jag orkar gå upp på morgonen. ALLT stjäl energi ifrån mig just nu. Precis allt.

Helst av allt vill jag fan bara att allt ska bli precis som vanligt för jag saknar Petter så vansinnigt mycket. Just precis idag.
Idag vill jag bara springa till honom och krama honom så hårt som bara jag kan. Bara skrika "JAG ÄLSKAR DIG" till honom och krama honom ännu mer.

Fan vad jag hatar det här. Det här är det värsta jag vet. Absolut värsta jag vet.

Hoppas allt är bättre imorgon. Då är det två veckor. Det borde räknas som en deadline. Jag borde kunna släppa det lite grann. Snälla? Bara lite grann?

Inga kommentarer: