onsdag 14 april 2010

Det är med rödgråtna och svullna ögon jag sitter här.
Majas sista dag på jobbet, ja, det var idag det. Riktigt trist och jobbigt att hon slutar. Det har ju varit henne jag vänt mig till om det varit något som inte stått rätt till på jobbet, hennes jag gnällt till och henne jag haft "frukost-fika" med. Vad fan gör jag nu!?

Jävla förbannade skitvecka. En vecka har gått sedan det tog slut mellan mig och Petter. Det är fan i mig jobbigare än någonsin. Fan vad det ska göra ont. Det gör så satans ont att jag inte vet vars jag ska ta vägen i stunder som dessa. Det är fan i mig helt sjukt hur mycket ångest en människa kan bära på.
Det är som att allt påminner mig om honom. Så fort jag tittar in i kylen snörplar det till sig i magen på mig. Varför? Jo, för hans öl ligger där. Kaviaren jag köpte till honom ligger där, mjölken vi drack tillsammans är där.. Samma med frysen, skafferiet, garderoben.. allt påminner om Petter. Det är så jävla jobbigt och det bränner så fruktansvärt.
Det är det enda jag tänker på om dagarna. Det enda som cirkulerar i min skalle.

Jag vet att det går över, jag vet att det kommer kännas bättre och jag VET att "jag kommer hitta någon".

Men jag är ledsen; jag skiter i det just nu.
För jag mår så jävla dåligt och det enda jag vill är egentligen att ha Petter här med mig just nu.

Inga kommentarer: