måndag 22 mars 2010

Shampoo och omotivation

Jobbigt, måste ta mig in till stan.. och inte bara det, jag måste leta reda på detta underbara shampoo. Jag har testat ALLT. Coops billiga, Barnängen, Wella, L´oreal, Head and Shoulders, Eldorado.. allt har jag testat. Alla möjliga märken och modeller. Men det här är fan det bästa jag någonsin testat. Också det dyraste. Men det bästa. Därmed inte sagt att dyrt är bäst. Men i detta fallet är det bäst. 110 spänn kostar det, men FAN vad bra det är och fan vad länge det räcker. Det luktar svingott svinlänge. Älskar det. Så jag är i desperat behov av det.
Jag kör på volymversionen och det är det första shampoot som faktiskt ger volym och inte bara låtsas ge volym. Jag har även balsamversionen för volym vilket också fungerar bra. Balsam tynger oftast ner mitt hår, men inte detta. Åh kan inte babbla på nog om huuur bra det här är. Haha. Rekommenderar det till alla!

Åh. Där lyckades jag faktiskt tänka på annat än hur jävla gärna jag vill ha helg igen för att slippa gå till jobbet och sitta där på mitt feta arsle och bara känna "Why".
Jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater, men jag har verkligen ingen motivation just nu. Förmodligen är det bara en svacka, men fan vad jobbigt det är att sitta på jobbet i åtta timmar och behöva vara trevlig när man bara vill lägga sig under skrivbordet och bara ligga där. Fräsa åt den som kommer för nära.
Nej huvva. Nu ska jag sluta gnälla, jag har ju ett jobb iaf. Det är jag tacksam över. Varje dag.
Men man kan inte vara glad varje dag.

Så ere.
Ska bli roligt att gå på bildkursen ikväll i alla fall! Känns så jävla skönt att vara där och måla med massa gamla tanter. Haha. Så avkopplande att göra något annat än att bara vara på jobbet eller sitta hemma.

Nu ska jag börja med middag. Ska bara se klart SATC-avsnittet som går just nu. Jag har ju aldrig sett det förut *barahundramiljonersgånger*

Hoppas på en bättre vecka och jag SKA försöka vara positiv.

Ajöken möken!

1 kommentar:

Lina sa...

*skickar en massa positivitet till dig!* Don't worry, be happy :D