lördag 27 februari 2010

Bilder på lägenheten!

Nu blev bilderna väldigt uppradade och jag vet inte riktigt hur jag kan få bildtext till varje bild.. Men man ser väl ganska tydligt vad det är.
Den gröna tapeten är från hallen. Jag älskar den. Själva hallen är inte mycket att se än så länge, den är inte i ordning alls. Sovrummet är inte heller riktigt klart, men det tar sig så småningom. Min plan är att åka till IKEA och köpa en byrå och lite smått och gott. Snart är det nog klart. Men köket är färidgt, ska väl ha nåt på väggarna. Men vill inte spika för mycket eftersom det är helt nytapetserat.. Samma i vardagsrummet. Där vet jag ungefär vad som ska upp på väggarna. Men avvaktar nog ett tag iaf.
Hur som helst älskar jag lägenheten och trivs jättebra! :D











1 kommentar:

Patric sa...

Det såg fint ut. ^^