söndag 21 februari 2010

Äntligen!!

Nu sitter jag här i min nya soffa, i mitt nya vardagsrum, i min nya lägenhet! Det känns jätteskönt att ha fått en ordentlig lägenhet där man kan vara fler än två utan att trampa varandra på fötterna.
Igår hade jag inflyttningsfest och det var riktigt roligt. Supertrevligt verkligen! Tjejorna drog ut på krogen ganska tidigt, men krogarna stänger ju tidigare nu så om de skulle hinna dansa var det ganska nödvändigt tror jag.
Sen flummade vi andra på och dansade. Sen tryckte ni nachos och drack tonvis med vatten. Blev en ganska tidig kväll. Men det var ganska skönt ändå att komma i säng tidigt, så man inte vänder på dygnet fullständigt. Det tar ju som bekant lite längre tid att vända TILLBAKA dygnet. Känns jobbigt när man har en hel arbetsvecka framför sig och samtidigt ha upp-fuckad dygnsrytm.

Hmm. Det var ett tag sen jag bloggade känner jag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva utan att bara "rada upp"... hm.

Hannes har varit i Umeå och kollat upp hjärtat. Mest troligt kommer han nog behöva fixa till lite "reserv-delar". Men det kommer gå bra. Det tror jag. Hoppas det! Jag får intala mig det i alla fall, det blir ju så jobbigt annars.

Seeen.. jaa, vi ska till Hemavan och åka skidor v.9 (näst-nästa helg). Ska bli fantastiskt skönt! KAN hända att det blir inställt, beroende på hur Hannes mår. Men om allt går enligt plan så åker vi ner torsdag 4/3. Håller tummarna! Vore en skön avkoppling och ett nyttigt miljöombyte att åka dit.

Nä nu måste jag borsta tänderna känner jag, bakfylla är inte trevligt. Hojja.

Laddar kanske upp bilder på nya lägenheten snart. ! Stay tuned.

Ajöken möken!

2 kommentarer:

Patric sa...

Do it! ;D Vill se bilder~

Zara sa...

Är inte hannes hjärta bra??=(