söndag 7 februari 2010

Good Song

Jisses jisses jisses.. JISSES vilken skön helg. Det har verkligen behövts!!
Förra veckan har varit fruktansvärd. Jag trodde jag visste vad "må dåligt" var. Men nu vet jag.
Har varit sådana omställningar för mig, Petter flyttar och jag har blivit liksom "SJÄLV". Det har varit väldigt jobbigt och svårt att ta in. För det mesta har jag bara varit hemma och grinat.

Nu känns det bättre så det är väldigt skönt. Har fått ventilera mig och verkligen prata prata prata prata. Tack för allt stöd. Har verkligen fått höra bra saker. Ingenting "inbillning, du hittar bara på" osv. Utan verkligen grejer som jag behövde höra.

I fredags var jag hemma från jobbet, kände mig så jävla risig. Sömnbrist, huvudvärk en gnutta feber och allmän apati bara.
På lördagen gick jag till Fagge, var kanonväder så då ville jag verkligen inte vara inne. Käkade middag där o så där.
Sen traskade jag till Petter igen. Så myste vi ner oss i sängen och läste tidningar. Haha. Ni läste rätt, vi spenderade vår lördagkväll i sängen. Han läste sin MacWorld och jag läste Veckans NU!. Perfekt. Som ett gammalt pensionärspar!
Malin ringde och hörde om jag ville ut, hon lät väldigt pepp (hon o Maja), men då låg jag i sängläge med mjukisar på mig. Inte en enda tanke alls varken på alkohol, klackar, smink eller krogen. Det enda var att läsa om Angelina Jolie och Brad Pitt, samt andra smaskigheter. Haha.

Somnade tidigt igår och vaknade kring tio imorse. Skönt att inte sova bort hela dagen. Promenerade till Fagge idag igen (var toppenväder) och käkade middag där.

Imorgon är det dags att ringa BodenBo och ev. hämta nycklarna till lägenheten.. IIIH!!!!!! ÄNTLIGEN.
Sen är det flytt och sånt hela veckan. Skönt att komma igång och få nåt gjort. Känns som att det stått still nu ett bra tag. Kaoset här går mig på NERVERNA. Hojja.

Ayah, dags att fixa och dona vidare.

Ajöken möken

Inga kommentarer: