fredag 1 januari 2010

Välkommen 2010!

Lägger upp tre roliga bilder från igår..

Det var jag, Petter och Erica. En jäkligt skön och lugn kväll var planen. Efter två ölspel, massa groggar, Singstar och RockBand var den helt plötsligt inte så lugn.
Bilderna; Petter, jag och Erica drar en snygg pose. Egentligen behöver jag inte säga något mer än så. På nästa bild poserar jag i Petters "kill-shirt". Det är en "Dexter-tröja" som jag lånade av honom. Jag tror tanken var att jag skulle se mordisk ut med trumpinnarna.. (Kommentar överflödig.)
Sista bilden; egentligen fångade jag bara ett ögonblick, men Petter har ju världens sämsta hållning. Grottmänniska deluxe typ? Ser verkligen ut som en neandertalare.

Jag hade en trevlig nyårsafton. Inge spår, ingen dramatik och trevligt sällskap. Baksmällan och bakfylleångesten uteblev. FAN VAD SKÖNT.

Nu ser vi framemot ett grymt 2010!

Inga kommentarer: