torsdag 31 december 2009

Happy New Year (mattafakkas!)


Idag är sista dagen på 2009.
Det har varit ett bra år på många många sätt måste jag säga. Upp och ner givetvis, som alla andra år. Men jag kommer nog ändå tänka tillbaka på 2009 som ett riktigt bra år.

Jag tog mig ur depressionsträsket, jag lyckades tro på mig själv och mina möjligheter. Fixade ett jobb, skaffade nya vänner, nya möjligheter. En stabil inkomst och ordning på mitt liv.
Jag måste säga att jag har hållit mitt nyårslöfte. Första gången månne?

Jag tänker inte skriva en lång harang om hur mitt år varit, månad för månad. För jag VET att det varit vissa månader som varit riktigt jävla tunga. De tänker jag inte ens tänka på; ska bara fokusera på det som varit bra. Då går jag in med jävligt bra förutsättningar inför 2010!

GOTT NYTT ÅR på er och ta det JÄVLIGT piano med raketerna. Inte bara för er egen skull; men tänk på alla djur som lider för att ni ska få (bokstavligen) bränna era pengar.

Då hörs vi nästa år då!!

Ajöken möken, cya latah aligatah år 2009!!

Inga kommentarer: