lördag 2 januari 2010

Ojojoj.. jag och Maja drog en vildingfest igår. Jisses vad roligt det var. Verkligen behövligt också!
Det blev ganska sent, jag tror vi vinglade iväg kring 4-snåret. Gick på Stattan och köpte en frenchis. FAN vad gott.. särskilt när man i lite i fyllan o villan.. haha.
Somnade inte direkt, mådde rätt illa när jag stängde ögonen. Men kan fan inte spy, det är nåt fel i mig. Hade gärna gjort det; då känns det ju alltid bättre. Men det går inte.. fast illamående släppte tack och lov efter ett tag..

Vaknade alldeles för sent för mitt eget bästa. Tror klockan var kvart över tre. Aouuusch! Så jag har inte gjort många knop idag. Röjt undan lite (hittade massa snusar på golvet..??).
Nu hade jag tänkt börja med middag.. om jag orkar. Känner mig så offantligt seg. Konstigt nog är jag inte bakis, men det är väl så med mig. Blandar jag inte alltför mycket och håller mig till groggar så brukar jag inte bli bakis. Däremot om jag dricker cider, öl eller vin. Jävlar i mig vilken baksmälla..

Ayah. Det var allt jag hade att säga om det egentligen.
Jag måste säga att jag äntligen vet vilka mina riktiga vänner är. Efter alla år av svek, lögner och krossade hjärtan så har jag nu, vid 21 års ålder, äntligen insett att de som behandlar en som koskit inte är ens riktiga vän. Det har tagit ett par år och jag har fått många törnar. Men nu har jag gallrat ut de som jag känner är värda att "satsa på". Resten får sitta och vara bittra och avundsjuka för sig själv. För de klarar jag mig utan.

Ajöken möken! (Tänkte visa några bilder från igår, men jag orkar inte hämta kabeln till kameran. Så bilder kommer kanske upp senare)

1 kommentar:

Lina sa...

Vem har behandlat dig som skit i alla dessa år?