lördag 2 januari 2010

En rolig lista!

Hittade en rolig lista jag kan göra! Eller rolig o rolig; som alla andra skulle jag tro.
ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig? – Det har varit väldigt väldigt bra, sen har det varit bra, sen dåligt, sen riktigt riktigt dåligt, sen bra igen osv. Men om jag får säga det själv så kommer jag nog tänka tillbaka på 2009 som ett riktigt bra år!
Bättre än förra året? – Hmm.. nja. Det är nog ganska lika, eller bra på olika sätt kanske.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – "Nollnio", vad fult. Det är en hel de jag aldrig kommer glömma. Jobb, roadtripar, fester osv. En massa roligt!
Har du flyttat under år nollnio? - Jepp till min första lägenhet!
Har du hittat en ny låt som du älskar? - En massa.
Isåfall vilken? – Åh, kan inte säga en bara.
Har du druckit alkohol? – Jaa
Har du kysst en främling? – Nej..

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? – Underbar men också väldigt väldigt jobbigt.
Har du varit kär? - Jepp! Mer än någonsin!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Jaa.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har någon i din närhet tagit självmord? - Neei
Har någon i din släkt avlidit? – Neei
Har du slagit någon med knytnäven? - Haha jaa :D Det var jävligt befogat så jag ångrar det inte en enda sekund.
Har du varit i slagsmål? – Jaa. Se ovan.

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Säkert, men jag orkar inte gå omkring och ångra massa saker; får bara se till att göra det annorlunda nästa gång.
Isåfall vad? - Håller jag för mig själv.
Har du skämt ut dig? - Herregud, säkert. Men det orkar jag inte heller gå omkring och älta, det är historia. Som sagt; får göra det annorlunda nästa gång bara ;)
Har du ljugit för en vän? - Säkert en vit och oskyldig lögn.
Har du varit ute en hel natt? - Ahh på sommaren är man ju ingenting annat än ute! (Åtminstone när jag var ledig)
Har du blivit tagen av polisen? - Nej, tacka fan för det.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jaa, fast bara med min Fussi.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Hmm.. inte vad jag kan komma på?

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Livets skola ;)
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Haha jo "life's a bitch" ibland
Har du gjort något framsteg? - Jajjamän, att jag har!
Haft alla rätt på ett prov? – Jepp ;) Pluggis som jag är!

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Ja!
Har du förlorat en vän? - Ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Hmm.. har väl fått en bättre kontakt kanske.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du ljugit för en bästavän? – Nej
Har du haft en relation med en vän? – Nej!
Har du många killkompisar? – Haha har ju inget med nånting att göra??

Inga kommentarer: