söndag 24 januari 2010

En lista snodd av Lina :D

Om er:
Hur länge har ni varit tillsammans? I.. 1 år och 4 månader typ..
Varför blev ni tillsammans? För att vi hör ihop :D Så är det bara.
När insåg du att du fick känslor för honom? När vi hade träffats första gången, bara en snabb sväng. Jag blev så där fånig och blyg. Då brukar det vara känslor inblandade. Sen blev de bara starkare o starkare.
Träffas ni ofta? Varje dag, mer eller mindre.
Har ni ätit middag tillsammans? Jadå
har ni varit på bio tillsammans ? Jaa
har ni varit med om något läskigt? Haha det första jag kom att tänka på var i fredags när vi hörde ett skrapande ljud, båda blev helt förstenade.. trodde det var en insekt eller nån som låg under sängen o skulle mörda oss. Men då var det bara en post-it som gleeeed ner från väggen. Haha xD
Har du fått något fint från honom? Jaa
Är han bra på att trösta dig när du är ledsen? Ja, det är han.
har ni träffat varandras föräldrar? Jaa
Har ni träffat varandras mor och far föräldrar? Nä, faktiskt inte. Men jag träffar inte mina så ofta, han gör nog inte heller det.
har era föräldrar träffats? Ja, min mamma och hans föräldrar iaf.
Bor ni ihop? Jaa just nu gör vi det, men snart flyttar vi till eget. (Fast vi ska inte "separera" även om det känns så...
Mår ni bra tillsammans? Ja, annars hade vi inte varit tillsammans.
Har ni haft sex? Haha
sover ni i samma säng när ni sover hos varandra? Jaaaa
Tycker dina föräldrar om din pojkvän? De gillar honom väldigt mycket :D
ska ni skaffa barn? Jaaaaa, Dexter!

Inga kommentarer: