söndag 31 januari 2010

Bilder från 16e januari



Var en svinrolig kväll med gott sällskap. :D Ölspelet ggr 2, King Louie och en hel del alkohol. Riktigt roligt. Tack!

-

Nu är det söndag (för den som missat det).. hojja vad snabbt helgen har gått. Fast den har ändå varit jäkligt härlig. I fredags gick jag hem till Fagge och umgicks med dem ett tag. Var längesen jag var där (sist var min födelsedag..!). Åt middag och tittade på TV, skojjade och busade med Hannes & Maja. Blev ägd av morsan i både "Vem vet mest?" och "På spåret", även om jag faktiskt kunde svaret på en destination redan på 10 poäng!! *STOLT*
Är fan helt helt sjukt hur mycket morsan kan egentligen; och vars fan lär hon sig allt?! Alltså det var helt sjukt. Haha. Bara att börja läsa på så jag kan slå henne en vacker dag (omöjligt uppdrag).
Gick till Erica kring 9 där kvällen sedan fortsatte. Blev där till tolv ungefär, då blev det olidligt. Så då var det bara hem o sova. Petter var uppe ett tag efter det tror jag, tydligen hade han sett film och t.o.m frågat mig om han fick låna min dator?! Men vad vet väl jag, jag gjorde en touch down (=somna innan huvudet når kudden).
Igår var vi bara hemma och tog det lugnt. Gick på en promenad (!) och sen förbi GodisArenan och bullade upp för kvällen ;) Det var riktigt härligt ute, men lite kallt var det allt. Men jag hade klätt mig ordentligt (och även Petter :P) så det var inte SÅ farligt. Men det var ändå riktigt skönt att komma in igen :P
Gick o la oss sjukt tidigt igår.. jag tror klockan var halv tio-tio någon gång. Tittade på Robinson iaf och sen blev det natti för oss båda.

Idag står tvätt på schemat, har redan laddat i två maskiner (i den BRA tvättstugan!) så vi ska strax gå ner och ladda i den sista. Skönt att få det bortgjort nu på helgen. Söndagar är ju ändå såna där sega dagar man inte tillbringar på något särskilt effektivt sätt :P Annars är min tvättdag tisdag, men eftersom jag tvättade förra tisdagen (i den dåliga tvättstugan!) och allt inte blev klart så fick jag offra min "slappar-söndag" till detta. Oh well, då blir ju något gjort.

Dax för en till kopp kaffe!
Ajöken möken!

Inga kommentarer: