måndag 1 februari 2010

Heartbreak Warfare

Just nu håller jag på att packa. Har jättehög musik för att inte kunna höra mina egna tankar "Petter har flyttat, du kommer vara här sjääÄäääÄÄäääälv!!"..
Sen känns det så jävla nyligt jag packade upp allt?! Jag flyttade ju nyss? Så känns det. Jag har insett att jag verkligen hatar att packa. Vars ska jag börja? Vad behöver jag? Vad behöver jag inte? Gahhh.. nu har jag då damp-raffsat ner allt i bokhyllan, garderoben i hallen, lite kläder, handdukar, täcken och filtar och sånt därnt från övriga garderober. Packat ner mina lyktor och småkrams i fönstrena och på bord och sånt. Jag har även packat ner ett par tavlor. Det känns så där lagomt tafatt och "jaja.. symboliskt".. men jag vet fan inte VARS jag ska börja egentligen.. tar bara det jag råkar få tag på....
Det bästa är att bara damp-raffsa ner allt i sista sekund. Inte som att man kan glömma något direkt, ha-ha. Jag som annars är en sån vän av ordning och planering HATAR att planera packning.
I detta fallet hade jag fan föredragit damp-packning. Kommer väl säkert bli så i slutändan ändå..

Snart kommer Petter och hämtar sin soffa och jag vill bara skjuta mig själv. Men det ska nog gå bra..

..kanske...

Inga kommentarer: