torsdag 3 december 2009

Idag är det torsdag, alltså är det fredag imorgon. Jisses vad tiden går fort..

Har varit en bra vecka måste jag säga. Inga missöden (peppar peppar). Har hunnit en hel del känns det som, även om det egentligen inte är så mycket mer än att jobba. Med undantag för en stadsrunda igår, samt ett besök hos Marina.

Jag har blivit nekad den där jättefina tvåan på Drottninggatan. Åh. Den var perfekt! Inte för att jag hade sett den men jag hade ju hunnit börja planera och "flytta in". Haha. Lite maniskt.
Men det kommer fler lägenheter, det tror jag. Det var nog meningen att jag ska hitta en annan, finare, lägenhet längre fram!
Det är ju inte heller som att jag sitter i sjön, jag har ju en lägenhet. Den är väldigt liten, men jag har i alla fall tak över huvudet.

Handlat julklappar har jag gjort också, eller i alla fall till mamma, pappa, Petter och David. Skrivit julkort har jag också gjort, frimärken ska handlas och sen ska de läggas på lådan.
Jag är alldeles excited över julen nu! Längtar jättejättemycket! :D

Nu ska jag mysa på soffan.. är supertrött. En viss herre väckte mig inatt när han kom hem efter kvällens bravader.. HALV TVÅ. Inte kul att kliva upp imorse vill jag lova. Men Petter tyckte säkert att det var jätteviktigt att väcka mig, babbla om kvällen och när jag piggnat till så somnade han om. Schysst!

Ayah. Nu fick jag värsta nysattacken här.. bäst att dra!
Ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Det brukar väl ligga ute en massa hyreslägenheter? Har jag för mig iaf^^

Det kommer dyka upp fler, bara att söka ett tag~