lördag 5 december 2009

Ahhh!

Åh vad skönt med helg, men jag har egentligen inte fått ut något av den känns det som. Igår somnade jag och Petter oförskämt tidigt.. så då gick den fredagen åt helsike. Idag har visserligen varit på stan med lillebror och fått en himla massa gjort! Han handlade julklappar och jag.. ja jag köpte en julklapp, men det kändes som att jag tog vara på tiden. Sen gick vi hem till Fagge. Käkade middag där och gick sedan hem igen.

Jag känner mig verkligen jätteseg idag. Som jag sa till Lina:
"som ett kokt ägg du vet? när dom råkar spricka? fast min skalle har inte riktigt spruckit ännu... som jag kan tänka mig att det känns, att den exploderar.. "
Jättejobbigt. Har tagit en Ipren, men det är inte en huvudvärk just så, bara en molande smärta. Vet inte riktigt vad det beror på.
Ska strax göra lite te och mackor.. ska se på Robinson hade jag tänkt. Orkar verkligen inte göra något mer avancerat än så. Petter är på fest och där kommer han vara ett bra tag till. Det räknar jag med iaf. Jag sover nog sedan länge..


*tre minuter senare*

... nej. Jag ska på fest. Haha :D

Ses i dimman!

Inga kommentarer: