fredag 11 september 2009

600e inlägget


Har jobbat och slitit hela veckan. Har varit en otroligt seg och jobbig vecka. Har sovit dåligt och drömt konstigt. Vaknat flera gånger per natt och haft svårt att somna om. Dock lättade det något i onsdags natt och natten till idag. Så jag känner mig ändå relativt utvilad. Tog en sovmorgon igår också, började halv sju istället för klockan sex ;) Oooohooo!! Haha.

Idag är det elfte september, lite läskigt. Skulle absolut inte sätta mig på ett flygplan idag.. så det känns ganska skönt att vara hemma faktiskt.

Däremot fick jag en p-bot idag. Inte lika roligt. Hade tydligen stått på min plats i mer än 24 timmar i sträck. Det fick man inte för parkeringsvakten och vips var det en gul och ful lapp där. Irriterande med tanke på att vad jag kan minnas så har jag stått där längre än 24 timmar i sträck förut? Ska ringa BodenBo på måndag och höra om de där reglerna. För jag måste ju få stå där, JAG BOR JU HÄR !?

Ikväll blir en kväll i chipsens tecken! Har köpt både chips och dipp. Laddar för en skön kväll helt enkelt.
Imorgon blir det en heldag i Luleå med... MARTIN!! Jo, han har flyttat hem igen! Tänk så underbart :D

Snart åker jag ner till älsklingen min också. Ohoo <3 Saknar honom så himlarns!

Nu ska jag bänka mig framför tv:n, väntar på att Idol ska börja.

Ajöken möken!

Inga kommentarer: