söndag 13 september 2009

Tokshopping!

Var igår och tokshoppade med Martin i Luleå. JAg kände att jag verkligen behövde nya kläder. Mina jeans har jag haft sen jag gick i sjuan-åttan (!) och många av mina tröjor börjar ta ut sin rätt..
Så jag kom hem med ett par nya jeans, två stickade tröjor, en blus, ett linne, en bh, en ring, ett par örhängen och världens finaste höst/vinter/vår-jacka! Köpte också en potatisskalare på Lagerhaus, icket att förglömma! ;)

Beställde också underkläder från H&M's hemsida sen, eftersom jag inte tyckte att jag hittade något i affären..
Det enda jag "behöver" nu är skor.. (Jag vet att du skrattar du Petter... men tyst!) Tänkte gå på Intersport och titta imorn eller nå. Hittade ett par svinsnygga Nike på Stadium, men jag hade behövt en ½ storlek till.. sååå irriterande.

Nu är jag alltså ekiperad för vintern och det känns braaa.. ;P

Nu MÅSTE jag bara gå ner och boka en tvättid. Men det går trögt här framför skärmen..

Ajöken möken

Inga kommentarer: