torsdag 6 augusti 2009

Trötthet, lampor och åska.


Vilket muller det var idag! FAN vad underbart. Jag älskar åska, även om det kan vara lite läskigt ibland. Jag glömmer aldrig åskovädret som var när jag och David var hos mormor och morfar. Det är det värsta jag varit med om. Morsan o farsan var i fjällen, så de var lååångt borta. Det blixtrade ur uttagen och regnet ÖSTE ner. Det blåste och blixtrade och dundrade. Ett riktigt film-oväder. Vi låg under täckena i mormor och morfars säng och var skiträdda.
Lite konstigt ändå att jag inte är räddare än vad jag är för åska. Att jag tycker det är MYSIGT till och med? Hmm...

Hängde upp min lampa som jag köpte på IKEA också. Den var jättefin, en röd och stylish lampa.. Works in theory men inte riktigt.. på riktigt. Det ser förjävligt ut om jag ska vara ärlig. Det blir aldrig som jag vill! God damn it. Äähh.. Jag ska ta tag i det där när jag inte är så trött... det är så varmt nu så man blir alldeles matt. Luften innehåller typ 0% syre så jag går omkring och känner mig helt snurrig.. Huvva. Skönt att det är svalare nu på kvällen i alla fall, annars hade jag nog dött. Att hänga upp en lampa nu (snyggt) är dömt att misslyckas....

Nje, nu ska jag se de nya avsnitten av Desperate Housewives. Hade glömt bort vad torrent-sidan jag laddade ner från hette. Haha xD Senil?? Nej men jag har ju faktiskt varit duktig och inte laddat ner så mycket.. eller köpa.. menar jag ju. HE!

Vet inte riktigt varför jag bloggar.. ingen läser? Vad skriver jag egentligen som är värt att läsas? Ingenting tror jag. Nåväl. Det är bra tidsfördriv i alla fall..

Nä nu ska jag dra igång DH.

Ajöken möken!

2 kommentarer:

Lina sa...

Jag läser^^ Tråkigt bara att ingen kommenterar på bloggar det man skriver, för då tror man att ingen läser. O jag vill att folk ska kommentera. Det uppskattas :D Mer kommentarer åt folket! Så här får du en av mig. Åska är mys, men ändå läskigt :(

ehmelie sa...

ehe, jag läser! jag är bara dålig på att kommentera :)