onsdag 12 augusti 2009

Onsdag

En riktigt seg dag är nu slut. Tack och lov.
Har sovit riktigt gott, så jag har inte varit så supertrött idag. Mest bara uttråkad på jobbet. Har varit varmt och jobbigt, samt väldigt lugnt så jag har mest hållt på med de där JÄVLA följesedlarna (Patric, you know what I'm talking about... NOT COOL)..
Slutade kring tre i alla fall så det var skönt.
Skulle egentligen på promenad med Patric idag, men det känns inte så bra att anstränga mig nu när min hals fortfarande är kruppig. Inte för att det är så ansträngande att gå egentligen, men jag brukar få igen det dagen efter eller redan på kvällen. Känns bäst att vänta och se tills det är helt borta. Så det får gå över ordentligt.

Förresten har inte min läkare ringt ännu.. jag börjar ju misstänka att det inte kommer ske i veckan heller, snarare nästa vecka eller veckan efter det. Om jag har tur. Nåja. Då hinner jag säkert bli frisk så det spelar nog ingen större roll vad jag har. Men jag vill ju som ändå veta.. känns ju väldigt mysko att gå omkring och må dåligt utan att ha en endaste infektion i kroppen !?

Nä nu känner jag att det inte var så spännande saker jag hade att rapportera- säkrast att jag avrundar här innan jag kommer in på alltför tråkiga grejer.

Ajöken möken!

1 kommentar:

ehmelie sa...

ha, de på vårdcentralen är omöjliga. var också och kollade min hals för ett tag sen, då jag var uppe i norr, och läkaren sa att hon skulle återkomma om 1-2 dagar. nu har det gått... hmm, en vecka och nån dag, ha.

oh well, det lär ju som sagt betyda att man inte har värsta infektionen eller nåt, men precis som du säger också, skumt att gå runt och må dåligt utan att det är nåt särskilt? xD