måndag 27 juli 2009

Monday


Snokade runt i lite bloggar och hittade en som publicerat lite fotografier som en snubbe vid Clark Little tagit på vågor. Hur häftigt som helst! Blev ännu mer sugen på att åka utomlands! Åh! Vore ju så härligt! Får se hur det står till med ekonomin i slutet av året, kanske drar på en tripp när det börjar mörkna och jag är deprimerad. Det gjorde väldigt mycket förra året.

(Hon som publicerade inlägget om honom kallar sig Foki, hon brukar ha ganska roliga inlägg där det figurerar massa konstiga och flippade saker. Dock läser jag den inte daglidags. Men någon gång så där.)

Idag har jag fått en soffa till min lägenhet! SKÖNT. Fick den av Petzi, tack älskling :* Den luktar ju givetvis en massa rök, men jag hade tänkt köpa lite ättika och en vaniljstång, det brukar ta bort röklukten (jo! Petzi hade lite ättika hemma förut (eller om det var vinäger. Men det är väl typ samma? Eller?) ..hur som helst; det funkade!)

Just nu har jag inte inspiration till något alls, känns jättetrist. Men men. Jag vill ju måla en gigantisk tavla att ha ovanför soffan, men om jag inte vet vad jag ska göra så blir det bara kakkabajs. Som jag så många gånger tidigare konstaterat.

Nu kommer Martin snart, vi ska nog ut på en liten ragg om jag inte misstar mig? Återstår att se!

Han flyttar ju fan till Motala snart också! VA? Liksom. Men roligt, jag vet ju hur mycket han vill härifrån. Båda mina män flyttar ifrån mig! HA.. Hur ska detta sluta??

Äh. Nu ska jag dricka vatten.
Ajöken möken!

Inga kommentarer: