tisdag 28 juli 2009

Buhu


Jag är sjuuk! Har så jävla ont i halsen, åkte till vårdcentralen imorse (efter att ha suttit och dött på jobbet i två timmar) och tittade så det inte var streptococer (halsfluss). Tack och lov klarade jag mig utan det! Så nu är det bara VILA VILA VILA som gäller. Har sovit sen tolv ungefär... skönt. Ska bara försöka äta nåt (har inte kunnat äta på hela dagen.. jävla hals) och sen gå och lägga mig igen. KAN inte vara hemma nå längre från jobbet... Men som det känns nu stannar jag nog hemma imorgon också, så jag får vila ordentligt.

Min lillebror ryckte in i lumpen igår förresten!! Glömde jag ju helt att berätta. Vid A9 här i Boden kommer han ligga... stackarn! MIN LILLEBROR! Dom mascherade förbi här tidigare idag (yes, jag kände igen honom! Trots uniform ;)) och jag ville bara gråta. Stackars lillebror. De ska vara "inlåsta" nu i två veckor, sen får de självklart permis på helgerna. Men fan vad hemskt.. jag har ju som problem med auktoriteter och det har David också vad jag vet ?? Får se hur det går.. Kanske blir lite folk av honom i alla fall?

Nä nu ska jag försöka trycka i mig lite kräm.. att äta nåt annat vore bara dumt. Sen ska jag lägga mig med Fussi och titta på The Big Bang Theory. Så jäkla rolig nörd-serie :D Ha.

Ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Nej, stackars David :/ Jag tycker att lumpen är en sån waste of time av sitt liv, så man får hoppas att han lär sig nått vettigt och att han trivs!~^^

Krya på dig