fredag 3 juli 2009

Tattar-tvätt

Ibland när man (som jag) är lite lat och inte har orkat/kommit ihåg att boka tvättid kan det uppstå panikartade situationer. Jag hanterade paniken på så sätt att jag åkte hem till Fagge och tvättade mina underkläder, samt lite bra basic-kläder. Men det hann inte torka och jag orkar inte sitta där hela kvällen på att se dem göra det heller så jag åkte hem med inställningen "Äh, det där med att jag inte har någonstans att hänga mina kläder; det löser sig!"
Visst gjorde det det! Det gäller bara att vara lite kreativ.
Det du behöver är;
-garn
-tre stolar
-blöt tvätt

Skulle det inte fungera riktigt av en eller annan anledning så kan man också hänga upp tröjor och sånt på galgar lite överallt (toaletten, hallen, köksstolar etc). Funkar lika bra!

Inga kommentarer: