tisdag 30 juni 2009

Jag tänkte nu att det kanske är lika bra att lägga upp en bild på hur det ser ut nu i lägenheten. Bli inte rädda för stöket, jag har det under kontroll! (Bilderna blev lite sneda, nåja. Kanske överlever ni)







Var tvungen att ha blixt när jag tog mot fönstret, blir ju så mörkt med motljuset annars.

Idag har jag jobbat, var så jävligt på morgonen.. vaknade fem minuter innan klockan ringde (men det visste jag inte innan) och jag var SÅ jävla trött.. tänkte "fan vad skönt att få sova FLEEERA timmar till", kändes verkligen som att jag sovit en kvart kanske. Så tittar jag på klockan så visar det sig att jag ska upp på FEM MINUTER.
Fan vad sur jag blev, var nära att jag dränkte mig i toalettstolen. Helvete alltså.
Men när jag väl kom till jobbet gick det bra. Dagen har pallrat på bra, jag har haft HUR mycket som helst att göra. Skulle det inte lugna ner sig nu?? Nej, inte för mig.
Imorgon ska vi jobba över också ett par timmar, CASH!!

Tråkigt att skriva om jobb, säkert ännu tråkigare att läsa om det..
Men jag har inte så mycket mer att rapportera nu. Det är varmt och skönt här just nu, fast inte i lägenheten dock. Här är det ganska svalt! Underbart.

Nåja.
Nu ska jag fundera på middag.

Ajöken möken.

1 kommentar:

Lina sa...

Vilken jäkla färgklick det blev med gardinerna fint till dina jättefönster ;D