söndag 5 juli 2009

Skön helg trots dålig väder!

Har varit en superhärlig helg. Helt underbar.
I fredags åkte jag hem till Fagge och tvättade, sen låg jag i sängen och tittade på Skins och käkade ostbågar. Somnade dock efter en halvtimma. Klockan var då inte ens halv elva. Haha, en fredagkväll. Toppen!
Vaknade kring nio på lördag och var pigg. Skönt att vakna tidigt dessutom. Inte sova bort hela ledigheten.
Älsklingen min kom kring elva och vi blåste till Luleå. Han hittade en par superfina skor på SkoKanonen, eller rättare sagt; jag hittade ett par åt honom ;)
Jag hittade VÄRLDENS finaste platå-skor där också, men fanns inte i min storlek. Jag ville bara gråta. De var SÅ snygga.
Åkte in till stan och strosade runt. Hittade ett par jättesöta skor på DinSko (lägger upp bild senare).
Gick in på EuroSko inne i Smedjan och hittade; PLATÅSKORNA!! Jag blev så lycklig! Var i min storlek till och med ;D Satt heeelt perfekt och var sååå sköna. Så jag slog till ;) (Visar bild på dem också senare)
Sen efter lite shopping satte vi oss på Matstället och delade på en pizza. Så gott!
Vi pratade om framtiden hela dagen, allt från barnuppfostran till vilket värmesystem vi kommer ha i huset ;D Så underbart, haha. Petzi blev lite ängslig där ett tag "Men jag som HATADE ungar.. vad händer?" Awh.

Sen åkte vi hem, trötta och hungriga. Duschade och gjorde middag bestående av spagetti och köttfärssås. Sen sprättade vi skumpan som jag haft hur länge som helst också, var väl inget speciellt tillfälle egentligen men kul grej. (Eller egentligen var det lite speciellt.. återkommer!)
Sen låg vi bara och myste, käkade ostbågar och sen somnade jag relativt tidigt.
Vaknade av att Petzi låg och sov med sina "titta-på-tv-brillor" på sig. Haha. Sötnos.

Vaknade rätt sent idag, eller ja.. typ halv tolv. Men det var skönt. Sen har jag spelat the Sims 3 och han har spelar Quake eller vad fan det hette. Haha, jävla the Sims. Jag är beroende IGEN. Är helt excited där jag sitter. "WOW!! TITTA ÄLSKLING!!" Såna där småsaker man stört sig på förut som nu helt plötsligt går att göra! (Som att vrida Tv:n lite snett.. WOW!!) :D

Nä nu blir det godis och mys resten av kvällen. Jobb imorgon. Nu är det bara denna veckan kvar och sen har jag semester! (Om än bara en vecka, men FAN Vad skönt)

Trevlig söndagkväll!
Ajöken möken!

1 kommentar:

Zara sa...

Tack så mkt=)