onsdag 10 juni 2009

rock away with me

soft dag. var härligt väder, satt ute på rasterna och på lunchen. hur varmt som helst, dock var det mulet på eftermiddagsrasten, men det spelade ingen roll. var ganska varmt ändå. satt och pratade med britt-inger om livet och allt möjligt. vips hade det gått 40 minuter (trots att vi bara har en 20.minuters rast) så det var dags att gå in.
kämpade på och gick hem kring tre. skönt att sluta tidigt.

var hem till fagge och käkade middag, sen åkte jag hem. känns inte så bra idag, petter fyller 20. hade ju som hela tiden ställt in mig på att fira honom. men det blev inget med det. hoppas han har roligt. saknar honom väldigt mycket.

blir att sova tidigt ikväll. nu ska jag verkligen göra det också. är jättetrött.
ska duscha och sen slänga mig i sängen och läsa. orkar inte riktigt vara vaken när jag mår såhär.

det är konstigt hur allt kommer tillbaka, det som varit undangömt så länge nu.
"undrar vad som skulle hända om jag svängde.. NU"
"undrar om det skulle göra ont att hoppa ut från fönstret"
"hoppas lastbilen får sladd..."

det är tankar jag inte rår för, men som kommer med jämna mellanrum. den där ångesten är inte att leka med- den leker med mig istället.

1 kommentar:

Lina sa...

Vad ska man säga :/ Tänk inte så