fredag 12 juni 2009

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! (för ett år sedan..)

Idag var det avslutning, studenten var kommen för många många glada ungdomar idag! Tiden går så snabbt, för (MER) ett år sedan stod jag och skrek av lycka där på Björknäs. I år var det Davids tur!
Han fick ett stipendium, massa MVG:n och en jäkla massa fina presenter. Han var helt överlycklig, men sov som ett barn när vi andra satt och gluffsade tårta. Nu är han ute och röjjer, jag hoppas han har roligt! Vädret verkar vara lite bättre nu, regnade ju tidigare idag! Dock klarade de sig ifrån regn under kortegen, phuu!

Träffade tjocka släkten också, det var skojj!

Nu är jag så trött att jag inte vet vars jag ska ta vägen. Har hållt igång sen nio imorse, efter bara ett par timmars sömn.
Så nu ska jag lägga mig och läsa, kanske äta lite chips jo! i sängen...

Ajöken möken!

2 kommentarer:

Lina sa...

Men wow! Vad fick han stipendium för? Grattis till honom!

purplerain sa...

Vad söt han är din bror. Vad roligt med stipendium. Ja, det var verkligen en fin dag.