fredag 8 maj 2009

Oh vad trött jag är! Jag kliver upp kvart i 6-6 varje morgon och är oftast igång till 4 på eftermiddagen. Klart man blir trött!
Men ikväll hade jag tänkt försöka hålla mig vaken liiite senare än vanligt. Igår gick jag och la mig kring 22:40. Hade fått ett sms av Elin kring 22:50, men det hade jag inte hört, vilket innebär att jag måste ha gjort en riktig touch-down! Alltså somnat innan jag ens lagt huvudet på kudden! Jag var ju väldigt trött, så det var väl inte så konstigt då kanske.

Skönt med helg! Äntligen!! Imorgon är det min och Petters dag så vi ska mysa på, hoppas att jag får se Robinson. Hehe. Har inte sett på jättelänge, men nu känns det som att eftersom jag missat så mycket så spelar inte det någon större roll hurvida jag får se eller inte.. Nåja. Det blir säkert jättebra.

Jag fick mina skor idag förresten som jag beställt från DinSko. FAN vad snygga dom var! Jättebekväma också! Jag fick i fötterna... Helt otroligt. När jag såg dem så tänkte jag ordagrant "No way. Bara att skicka tillbaka". Men det gick bra att klämma ner valgusar och knölar i dem. Härligt! Nu är det bara den perfekta utekvällen och klänningen som saknas! Förhoppningsvis får jag en av dem nästa helg- då ska jag nämligen partajja med Elin. Men jag vet inga detaljer ännu, det får jag på söndag! ;)

Nä om jag skulle ta och hoppa in i duschen. Funderar på att kanske se Top Model nu, har tänkt göra det både igår och i förrgår. Men har alltid kommit mig i massa andra viktigheter.. Hehe.

Nåja. Ha en bra kväll!
Godnatt!

1 kommentar:

Lee sa...

Hihi tack! :D Det blir fyra månader snart :)