torsdag 28 maj 2009

Nedrans så snabbt denna veckan gått! Jäklar.
Riktigt jävlig dag i tisdags, var på uselt humör. Sen har det gått bättre. Man behöver arg-dagar ibland! Det är bra, rensa systemet lite grann.

Idag har jag och Maja (den andra assistenten) hållit till nere i källaren.... sorterat kartonger med papper in i pappers..grejer. Typ pärmar fast av papp och.. som lådor. Whatever, det var skitjobbigt. Men vi hade inget annat för oss så det var lika bra. Så nu har vi gjort bort allt, gjort snyggt där nere också!
Läskigt värre var det när vi satt där och pysslade. Så hör vi hur det låter som en radio längre in i källaren. Mysko... vi var bombis på att det inte var våra telefoner, inget eko från våningen över. Att det bara varade ett par sekunder var också mysko. Vi var helt livrädda! Tur att posten precis kommit, så vi kutade upp. Såg säkert ut som två vita spöken själv när vi kom upp.. Haha.

Imorgon är det freeeedag! Fan vad underbart. Veckan har gått snabbt och smidigt. Precis som det ska va!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Vecko Revyn. Kommer säkert somna, trots att klockan bara är sju. Nåväl. Då får jag sova ut ordentligt och det behöver jag. Har ont i huvuduet, misstänker att det kan vara antingen sömnbrist eller vätskebrist.

Ayah. Nu blire sängen! Ajöken möken era små pippi-fåglar!

Inga kommentarer: