tisdag 26 maj 2009

hmm.. nae. ilsken är nog inte rätta ordet, snarare rastlös, adhd:ig och klättrig. klättrig på väggarna. jag tror det bara är en tidsfråga innan jag faktiskt gör det också. inte bara bildligt talat...

bah bah.
aldrig har en vardagseftermiddag gått så seeegt. vanligtvis vill jag att dom ska gå sakta så jag verkligen hinner njuta av den lilla ledighet jag faktiskt har. men nu vill jag bara att eländet ska försvinna! det har varit en riktigt risig dag på många sätt, faktiskt alla sätt. förutom möjligen att jag har namnsdag, jo det har jag! Wilhelmina heter jag i andra namn, som min mormors mor, min mormor och även mamma. grattis. tackar.

vad jag ska göra nu återstår att se, det förblir ett sånt därnt mysterium ni vet?
förmodligen hittar jag på något och då vill jag att tiden ska gå sakta, men givetvis springer den då iväg. typiskt.
borde vara tvärtom egentligen, när man har tråkigt rusar tiden iväg och när man har roligt går den i slow motion. vore lite bättre. kanske? låter bra.

nä.. om jag skulle ta och göra något konstruktivt. dricka en jäkla massa vatten, törstar ihjäl snart.. det gör nog mina blommor också nu när jag tänker efter. kanske bäst att jag vattnar dem då.

helt plötsligt fick jag mig en liten syssla. det var ju bra.

ajöken möken!

Inga kommentarer: