söndag 17 maj 2009

Idag är det söndag! Tråkigt att helgen redan är slut, men en kort vecka väntar så jag ska se till att försöka överleva!
Superhärligt har det varit hela helgen, kanonväder, trevligt umgänge och glatt humör. Igår vaknade jag upp pigg som en mört kring tio-halv elva. Så jag blåste till stan på en gång, gick på Bolaget och inhandlade alkohol till kvällen. Skulle sedan titta om jag hittade en fin outfit till utgången, men icke det. Hittade en fin på Örjans, men den var liiiite för stor. Ska man köpa en klänning för 400 spänn så ska den sitta som en smäck tycker jag!
Nåja. Efter det tog jag en snabb fika med Hanna på Hanssons, satt i solen och pratade! Hääärligt.
Åkte hem till Fagge och pysslade på. Då var klockan inte ens två, kändes som att klockan då var fyra-fem! Skönt med en lång dag.

Senare på eftermiddagen åkte jag hem och fixade mig i ordning för att sedan gå till Elin. Vi laddade upp med pizza, drinkar, Robinson och lite Eurovision. Sen drog vi ut på ICE. Men fan vad tråkigt det var, jättelite folk. Men vi fick dansa av oss lite grann i alla fall! Så det var roligt så länge det varade i alla fall ;P
Vi gick relativt tidigt- kring ett. Knallade förbi Frasses och inhandlade mat. Sen gick jag till Petter, åt och såg på Fröken Sverige. Filmen alltså. Jättebra!
Däckade kring fyra.. vaknade elva och var pigg!

Sen åkte jag hem till Fagge idag igen och skulle hjälpa till att måla. Men de var inte så sugna på det så det blev mest att ligga och dega. Äta glass och läsa Aftonbladet.

Norge vann Eurovision igår! JIPPIE! Jag hoppades verkligen att han skulle vinna! Låten var så braaaaaa :D
Sverige fick den plats vi förtjänade, gillade inte ALLS den låten.

Ajja. Imorn är det måndag! Hard work, work väntar!

Inga kommentarer: