lördag 16 maj 2009

En lista lånad av Lina!

SEX/KÄRLEK:
1. Är singel nu? Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Jag skulle nog säga att jag är i ett seriöst förhållande nu, så ja.
4. När hade du sex senast? Tidigare i veckan.
5. Har du kört oskyddat sex? Jaa
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Hm.. nä det tror jag inte. Har ofta varit väldigt genomtänkt.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Nja, jo det har jag väl egentligen. Men då får Pete veta det :D
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Neeeej.
10. Haft sex på fyllan? Jaaaa
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej absolut inte.
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Jag säger det bara om jag verkligen menar det.
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Neeej
14. Somnat gråtande pga kärleken? Jaa
15. Varit på en blind date? Nej, shit vad läskigt.
16. Har du lätt att bli kär? Nej verkligen inte.
17. Har du någonsin varit kär? Ja.
18. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Säkert.

KOMPISAR:
1. Har du nån bästa vän? Ja
2. Är du ofta med dina vänner? Nja då och då.
3. Vad brukar ni hitta på? Softa på bara.
4. Bästa minnet med nån vän? Barndomsminnen. Jag och Elin och våra påhitt.
5. Säg namnet på någon riktigt bra vän? Pete, både pojkvän och bästa vän. Perfekt!
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Självklart
7. Har du hatat din bästa vän? Inte hatat. Men varit irriterad eller sur.
8. Litar du på din bästa vän? Jepp.
9. Har du många vänner? Nja, men de bästa ;)
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja
12. Vart bor din bästa vän? Boden
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Inte skit direkt, bara .. diskuterar.
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Jaa
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Yep.
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Näe
17. Vilken kompis/vilka kompisar var du senast med? Hanna
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? Ja självklart. Alltid.
19. Vilka/Vem är du mest med från din klass på skolan? Hanna ;)


SISTA SOM:
1. Du fick en puss av? Pete
2. Sov med dig i samma säng? Pete
3. Du delade ett riktigt skratt med? Hanna
4. Du gick på bio med? Hannes tror jag
5. Du höll i handen? Pete
6. Du gick på stan med? Elin
7. Du delade en pizza med? Jag och Pete delade en familjepizza ;)
8. Du ringde? Pete
9. Skickade ett sms till dig? Pete
10. Du kramade? Pete
13. Du skrev med på msn? Elin
15. Du åkte bil med? Elin
16. Gav dig en komplimang? Marja på jobbet gillade min tavla. Blev skitglad :D
17. Du kollade på film med? Pete.. men jag somnade.
18. Du åt med på resturang? Hmm.. om Max räknas som restaurang så blir det Patric, annars var det nog med familjen.
19. Betalade något åt dig? Elin betalte något igår .. minns inte vad.
20. Grät inför dig? Pete :* Min fina älskling.

BOENDE:
1. Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
2. Om inte vem bor du mest hos? Jag bor själv.
3. Har du eget rum? Hehe ja, lägenhet ;)
4. Egen dator? Jeo, min laptop <3
5. Egen tv? Ja en liten en. But I love it!
6. Egen DVD? Näe.
7. Boxer? Nee
8. Internet? Jaa
9. Vilka färger går i ditt rum? Vita, neutrala tapeter och lite röda detaljer.
10. Har du kalsonger på din golvyta? Nee
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Jaa
12. Är köket stort? Näe
13. Ismaskin? Nej
14. Micro? Nein.
15. Glass i frysen just nu? Nein
16. Fler än ett badrum? Näe, räcker med ett.
17. Badkar eller dusch? Dusch. Hade gärna haft badkar.
18. Tvättstuga? Ja i källaren ;P
19. Balkong? Nee, hade vart underbart.
20. Bra grannar? Har inga ;) De bor under mig, men om det räknas så ja.

DIVERSE:
1. Favoritfärg? Svart funkar till allt.
2. Mobiltelefon? SonyEricson W302
3. Skola och program? Björknäsgymnasiet, Estetsika programmet med inriktning Bild och Form.
4. Oskuld? Nee
5. Senaste filmen du såg? Såg lite av Rambo igår.. eller ja eftertexterna.
6. Senaste låten du lyssnade på? A Camp- Stronger than Jesus
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? "Lust att tjäna 100 kr genom att hämta mig i Luleå om en halvtimme? ;D"
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? 8 timmar och 21 minuter. Pratar inte så mycket i telefon faktiskt.
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Jag vet inte hur jag tittar det :P
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Ingen aning.
11. Vad åt du till middag igår? Gröt ;)
12. Har du duschat idag? Ne ska göra det strax.
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? "Kommer imorn och skrapar. Beroende på hur jag mår. Hej då!"
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? "Hejdååå"
15. Har du skolkat någon gång? Jaaa
16. Är du en svartsjuk person? Hehe ja. :P
17. Går vänner före en partner? Det ska vara en balans tycker jag.
18. Kommer du bra överrens med din familj? Jadå, nu när jag flyttat är det mycket bättre faktiskt.
19. Vad ska du äta till middag ikväll? Pizza á la Elin ;) GÖTT!
20. Har du några syskon? Ja, två styckna.

Inga kommentarer: