tisdag 26 maj 2009


Yes. I am totallay bitchig idag.
1. Hade kunnat strypa alla medarbetare. Observera att jag inte har något emot en enda annars.
2. Hade kunnat kasta ut datorhelvetet genom fönstret en babiljon gånger idag.
3. Har så ont i skallen att jag exploderar av smärta. Har gått på Alvedon hela dagen, trots detta vägrar den försvinna.
4. ..... och som grädde på moset har jag en molande mensvärk. Förmodligen är jag en total bitch för att det är "DEN TIDEN PÅ MÅNADEN". Jag tenderar att bli ganska.. ilsken då.


Det är nog lika bra att jag har köpt två tidningar (+ lördagens aftonbladet) som jag kan ligga och fokusera mina tankar på. Kanske ta en ilsken promenad eller så också.

Jag vet att jag kommer hålla mig undan från MÄNNISKOR, men förlåt i förhand om jag snäser- IFALL vi, på något sätt, råkar komma i kontakt..

1 kommentar:

purplerain sa...

OK, JAG skall gömma mig om jag råkar stöta på dig. FNISS!