tisdag 7 april 2009

Sex and the papercut

Hela gårdagen (med undantag för timmen på arbetsförmedlingen) spenderade jag framför Sex and the city. Ja, det är klart. Jag åkte ju till Kioskbaren och köpte godis TILL sex and the city. I samma veva som jag satte ned godispåsen i väskan fick jag det största papercutet EVER. Väldigt dåligt placerat och väldigt smärtsamt. Särskilt eftersom jag drack typ fyra liter vatten igår- därmen kissade hundra gånger på en timma och därmed tvättade händerna hundra gånger på en timma också. ONT ONT ONT och sviiid sviiid sviiiid. Idag var det tack och lov bättre. Att duscha var inte lika smärtsamt som att tvätta händerna (visserligen var det färskt då och ett färskt sår och tvål... not too good.)

Ja men underbart vilket liv jag har om jag måste utförligt beskriva hur det känns att tvätta händerna med ett papercut- som jag dessutom fick för jag är en lat tjockis. Fantastiskt!

Men jag tycker livet är rätt sweet ändå. Jag trivs i min Sex and the papercut-bubbla.

2 kommentarer:

Lina sa...

Aaj, precis vid nagelbandet.. Hujja. Det är lika illa som när man råkar slita av skinn på sidan av nageln. :(

purplerain sa...

Äh, var lite äcklig o skit i att tvätta händerna när du ser ut så där. Smörj smörj smörj..